NAZWA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
Marketing i sprzedaż w gospodarce cyfrowej – szkolenie online |
MIEJSCE SZKOLENIA |
SZKOLENIA ODBYWA SIĘ ONLINE POPRZEZ PLATFORMĘ ZOOM |
CZAS TRWANIA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
64 GODZINY |
DATA DO USTALENIA |
GRUPA DOCELOWA |
Właściciele i współwłaściciele zarządzający MMŚP, kadra menadżerska oraz osoby pracujące przewidziane do objęcia stanowiska kierowniczego, które potrzebują kompleksowego utrwalenia i pogłębienia wiedzy w zakresie marketingu i sprzedaży w gospodarce cyfrowej. |
ZINTEGROWANY SYSTEM KWALIFIKACJI |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI LUB CZĘŚCI KAWLIFIKACJI ZAREJESTROWANYCH W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI INNYCH NIŻ KWALIFIKACJE ZAREJESTROWANE W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI |
NIE |
CEL USŁUGI UJĘTY W KATEGORIACH EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Z UWZGLĘDNIENIEM WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH |
Celem szkolenia jest kompleksowe utrwalenie i pozyskanie wiedzy w zakresie planowania i
prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych w gospodarce cyfrowej . W procesie kształcenia podejmowane są działania praktyczne mające na celu przygotowanie do samodzielnej pracy z wykorzystaniem odpowiednich strategii i narzędzi. Szkolenie w 80% skupia się na działaniach praktycznych, w 20% na teoretycznych. |
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O USŁUDZE\RAMOWY PROGRAM USŁUGI |
DZIEŃ 1 |
ILOŚĆ GODZIN |
Nowoczesny marketing internetowy – słownik pojęć |
8 |
DZIEŃ 2 |
ILOŚĆ GODZIN |
Marketing mix – czym jest oraz z jakich przykładowych narzędzi cyfrowych możesz skorzystać / Metody i narzędzia angażowania klientów w proses kreowania wartości personalizacji produktów/ usług / Marketing-automation |
8 |
DZIEŃ 3 |
ILOŚĆ GODZIN |
Strategia e-marketingu w firmie ze wskaźnikami efektywności – od podstaw po tworzenie koncepcji i jej ocenę / Planowanie działań w oparciu o potrzeby klientów – wybrane przykłady e-marketingu |
8 |
DZIEŃ 4 |
ILOŚĆ GODZIN |
Komunikacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych w odniesieniu do odpowiednich grup odbiorców |
8 |
DZIEŃ 5 |
ILOŚĆ GODZIN |
Narzędzia e-marketingu: przydatne narzędzia w odniesieniu do marketingu w mediach społecznościowych |
8 |
DZIEŃ 6 |
ILOŚĆ GODZIN |
Narzędzia e-marketingu: przydatne narzędzia w odniesieniu do marketingu w mediach społecznościowych |
8 |
DZIEŃ 7 |
ILOŚĆ GODZIN |
Interpretacja wyników, analiza i ocena efektów działań marketingu cyfrowego w oparciu o Google Analytics (od wdrożenia po umiejetne czytanie danych i definiowanie raportów) |
8 |
DZIEŃ 8 |
ILOŚĆ GODZIN |
Interpretacja wyników, analiza i ocena efektów działań marketingu cyfrowego w oparciu o FacebookAds (od planowania, przez testowanie, po analizę. |
8 |
RAZEM |
64 |
EFEKTY USŁUGI ( PRODUKTY), EFEKTY UCZENIA SIĘ\KSZTAŁCENIA |
Po zakończonym szkoleniu uczestnik:
• Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
• Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
• Charakteryzuje zasady działania marketingautomation.
• Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
• Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).
• Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
• Ocenia strategie e-marketingu w firmie.
• Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego.
• Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
• Dostrzega różnorodność potrzeb klientów.
• Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
• Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.
• Proponuje niestandardowe rozwiązania. |