NAZWA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
Zarządzanie marketingiem personalnym – przedstaw się jak najlepiej w sieci – szkolenie zdalne online |
MIEJSCE SZKOLENIA |
SZKOLENIA ODBYWA SIĘ ONLINE POPRZEZ PLATFORMĘ ZOOM |
CZAS TRWANIA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
60 GODZINY |
DATA DO USTALENIA |
GRUPA DOCELOWA |
Osoby pracujące, które potrzebuję kompleksowego utrwalenia wiedzy w zakresie zarządzania marketingiem personalnym , a także osoby rozpoczynające pracę |
ZINTEGROWANY SYSTEM KWALIFIKACJI |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI LUB CZĘŚCI KAWLIFIKACJI ZAREJESTROWANYCH W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI INNYCH NIŻ KWALIFIKACJE ZAREJESTROWANE W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI |
TAK |
CEL USŁUGI UJĘTY W KATEGORIACH EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Z UWZGLĘDNIENIEM WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH |
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji zawodowych i pozyskanie wiedzy w zakresie grafiki komputerowej. W procesie kształcenia podejmowane są działania praktyczne mające na celu przygotowanie do samodzielnej pracy. Szkolenie składa się z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. |
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O USŁUDZE\RAMOWY PROGRAM USŁUGI |
DZIEŃ 1 |
ILOŚĆ GODZIN |
Tożsamość osobista a tożsamość cyfrowa. Korzystanie z tożsamości cyfrowej. Jak nie stracić tożsamości w sieci.
– Tożsamość w czasach Internetu
– Czym jest tożsamość cyfrowa ?
– Po co nam tożsamość cyfrowa ?
– Jak nie stracić tożsamości w sieci
– Cyfrowy ślad- zostawiaj go ostrożnie
– Ogranicz ryzyko
– Włącz czujność |
8 |
DZIEŃ 2 |
ILOŚĆ GODZIN |
Możliwości jakie daje mi obecność w sieci. Niezbędnik użytkownika.
– E-nauka
– E-bankowość
– E-przedsiębiorca
– Portale wiedzy
– Wirtualne zasoby |
8 |
DZIEŃ 3 |
ILOŚĆ GODZIN |
Jak kreować wizerunek w sieci ? Marka osobista – jak widzą mnie inni? Kreowanie marki osobistej.
– Jak zacząć budowanie marki osobistej ?
– Media społecznościowe a personal branding.
– Narzędzia pomocne w budowaniu marki osobistej |
8 |
DZIEŃ 4 |
ILOŚĆ GODZIN |
Kreatywne narzędzia wspierające kreowania marki osobistej oraz zarządzania swoimi zasobami – praktyczne korzystanie z narzędzi.
– Social media.
-Canva
– Narzędzia TIK od Google
– Narzędzia do retuszu zdjęć
– Tworzenie treści
– Trello
– Assana. |
8 |
DZIEŃ 5 |
ILOŚĆ GODZIN |
Zajęcia praktyczne – ”Projekt JA” – stwórz projekt swojej marki osobistej – praktyczne wykorzystanie poznanych narzędzi. |
8 |
DZIEŃ 6 |
ILOŚĆ GODZIN |
Ochrona wizerunku i ochrona tożsamości. Prawa autorskie i własność intelektualna.
– Ochrona wizerunku w sieci.
– Ochrona wizerunku w prawia autorskim.
– Pozowanie do zdjęć za wynagrodzeniem.
– Wizerunek osoby powszechnie znanej
– Zdjęcie grupowe
– Forma zgody na rozpowszechnianie wizerunku.
– Wizerunek jako dana osobowa.
– Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej
– Wynalezek
– Know-how.
– Wzór użytkowy
– Znak towarowy
– Wzór przemysłowy
– Oznaczenie geograficzne
– Topografia układu socjalnego
– Ochrona praw autorskich
– RODO |
8 |
DZIEŃ 7 |
ILOŚĆ GODZIN |
Bezpieczeństwo w sieci. Jak chronić swoja dane oraz zadoby.
– Ochrona infrastruktury informatycznej
– Zabezpieczanie infrastruktury
– Podział zabezpieczeń infrastruktury informatycznej
– Normalizacja
– Polityki
– Procedury
– Standardy bezpieczeństwa sieci
– Dokumenty dotyczące prywatności
– Narzędzia |
8 |
DZIEŃ 8 |
ILOŚĆ GODZIN |
Podsumowanie omawianych modułów. |
4 |
RAZEM |
60 |
EFEKTY USŁUGI ( PRODUKTY), EFEKTY UCZENIA SIĘ\KSZTAŁCENIA |
Po zakończonym szkoleniu uczestnik:
• Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.
• Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
• Charakteryzuje zasady działania marketingautomation.
• Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
• Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).
• Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
• Ocenia strategie e-marketingu w firmie.
• Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego.
• Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
• Dostrzega różnorodność potrzeb klientów.
• Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
• Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.
• Proponuje niestandardowe rozwiązania. |