NAZWA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
Podstawy Grafiki Komputerowej |
MIEJSCE SZKOLENIA |
SZKOLENIE ODBYWA SIĘ ONLINE POPRZEZ PLATFORMĘ ZOOM |
CZAS TRWANIA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
60 |
GODZINY |
DATA DO USTALENIA |
GRUPA DOCELOWA |
Osoby pracujące, które potrzebuję kompleksowego utrwalenia wiedzy w zakresie grafiki komputerowej, a także osoby rozpoczynające pracę. |
ZINTEGROWANY SYSTEM KWALIFIKACJI |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI LUB CZĘŚCI KAWLIFIKACJI ZAREJESTROWANYCH W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI INNYCH NIŻ KWALIFIKACJE ZAREJESTROWANE W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI |
TAK |
CEL USŁUGI UJĘTY W KATEGORIACH EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Z UWZGLĘDNIENIEM WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH |
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji zawodowych i pozyskanie wiedzy w zakresie grafiki komputerowej. W procesie kształcenia podejmowane są działania praktyczne mające na celu przygotowanie do samodzielnej pracy. Szkolenie składa się z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. |
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O USŁUDZE\RAMOWY PROGRAM USŁUGI |
DZIEŃ 1 |
ILOŚĆ GODZIN |
MODUŁ I cz.1: Wprowadzenie do grafiki komputerowej – definicje, rodzaje,podział |
8 |
DZIEŃ 2 |
ILOŚĆ GODZIN |
MODUŁ I cz.2: Wprowadzenie do grafiki komputerowej – historia, podstawowe pojęcia, modele przestrzeni barw |
8 |
DZIEŃ 3 |
ILOŚĆ GODZIN |
MODUŁ II cz.1: Oprogramowanie do grafiki komputerowej – Programy 2D – ADOBE IIIUSTRATOR, ADOBE PHOTOSHOP, CORAL DRAW, ADOBE INDESIGN, INKSCAPE – wraz z zajęciami praktycznymi |
8 |
DZIEŃ 4 |
ILOŚĆ GODZIN |
MODUŁ II cz.2: Oprogramowanie do grafiki komputerowej – Programy 2D – SKETCH, GIMP- Programy 3D- BLENDER, SKETCHUP – wraz z zajęciami praktycznymi |
8 |
DZIEŃ 5 |
ILOŚĆ GODZIN |
MODUŁ II cz.3: Oprogramowanie do grafiki komputerowej – Programy 3D – CINEMA 4D, AUTOCAD, 3DSMAX,FUSION 360 – wraz z zajęciami praktycznymi |
8 |
DZIEŃ 6 |
ILOŚĆ GODZIN |
MODUŁ III cz.1: Identyfikacja wizualna marki – logo, księga znaku, kolorystyka, krój pisma, stopka e-mail |
8 |
DZIEŃ 7 |
ILOŚĆ GODZIN |
MODUŁ III cz.2: Identyfikacja wizualna marki – wizytówka ,koperta, papier firmowy, opakowania produktów, materiały promocyjne |
8 |
DZIEŃ 8 |
ILOŚĆ GODZIN |
Podsumowanie omawianych modułów. |
4 |
RAZEM |
60 |
EFEKTY USŁUGI ( PRODUKTY), EFEKTY UCZENIA SIĘ\KSZTAŁCENIA |
Po zakończonym kursie uczestnik :
– definiuje podstawowe pojęcia grafiki komputerowej
– rozpoznaje rzodzej grafiki komputerowej
– potrafi podzielić grafikę komputerową ze względu na charakter danych
– zna historię grafiki komputerowej
-rozpoznaje modele przestrzeni barw
– potrafi korzystać z programów do tworzenia grafiki 2D takich jak : ADOBE IIIUSTRATOR, ADOBE PHOTOSHOP, COREL DRAW, ADOBE INDESIGN, INKSCAPE, SKATCH, GIMP
– potrafi korzystać z programów do tworzenia grafiki 3D takich jak : BLENDER, SKETCHUP, CINEMA 4D, AUTOCAD, 3DS MAX, FUSION 360
– zna elementy identyfikacji wizualnej oraz jej najważniejsze pojęcia |