NAZWA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
English for marketing. Getting to know eachother – podstawowe zwroty grzecznościowe, „smal talk” na spotkaniach służbowych. Opowiadanie o działalności firmy z branży kreatywnej, udzielanie podstwowych informacji.- usługa zdalna w czasie rzeczywistym |
MIEJSCE SZKOLENIA |
SZKOLENIA ODBYWA SIĘ ONLINE POPRZEZ PLATFORMĘ ZOOM |
CZAS TRWANIA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
54 |
GODZINY |
DATA DO USTALENIA |
GRUPA DOCELOWA |
Szkolenie dedykowane jest pracodawcom i pracownikom przedsiębiorstw sektora MŚP. Kurs przygotowany jest do osób, które chcą zdobyć wiedzę i posługiwać się językiem angielskim w codziennych czynnościach i sytuacjach. |
ZINTEGROWANY SYSTEM KWALIFIKACJI |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI LUB CZĘŚCI KAWLIFIKACJI ZAREJESTROWANYCH W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI INNYCH NIŻ KWALIFIKACJE ZAREJESTROWANE W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI |
TAK |
CEL USŁUGI UJĘTY W KATEGORIACH EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Z UWZGLĘDNIENIEM WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH |
Pozwoli Uczestnikowi na wykorzystanie wiedzy w praktyce i rozwinięcie kompetencji społecznych w zakresie porozumiewania się językiem angielskim, co pozwoli firmie na poszerzenie grona klientów i przygotowanie pracowników do swobodnej realizacji zadań zleconych przez pracodawcę. Usługa podniesie zakres możliwości sprzedażowych i poziom obsługi klienta w przedsiębiorstwie otwierając się na nowych klientów anglojęzycznych.
Cel edukacyjny
Oprócz sprawdzonych metod nauczania korzystamy z elementów coachingu, szczególnie w zakresie
motywacji do nauki, umiejętności komunikowania potrzeb i formułowania informacji zwrotnej oraz
ćwiczenia koncentracji. |
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O USŁUDZE\RAMOWY PROGRAM USŁUGI |
DZIEŃ 1 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Czasy gramatyczne |
4 |
DZIEŃ 2 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Czasy gramatyczne |
4 |
DZIEŃ 3 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Czasy gramatyczne |
4 |
DZIEŃ 4 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Czasy gramatyczne |
4 |
DZIEŃ 5 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Czasy gramatyczne • Zakres leksykalny |
8 |
DZIEŃ 6 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Pisanie postów w mediach społecznościowych • Zakres leksykalny |
8 |
DZIEŃ 7 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Pisanie postów w mediach społecznościowych • Zakres leksykalny |
4 |
DZIEŃ 8 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Pisanie postów w mediach społecznościowych • Słownictwo branżowe, formy budowania zdań, zasady prowadzenia small talk. |
4 |
DZIEŃ 9 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Słownictwo branżowe, formy budowania zdań, zasady prowadzenia small talk. |
4 |
DZIEŃ 10 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Słownictwo branżowe, formy budowania zdań, zasady prowadzenia small talk. |
4 |
DZIEŃ 11 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Słownictwo branżowe, formy budowania zdań, zasady prowadzenia small talk. |
2 |
DZIEŃ 12 |
ILOŚĆ GODZIN |
• Podsumowanie całej usługi wraz z prezentacją zdobytej wiedzy |
4 |
RAZEM |
54 |
EFEKTY USŁUGI ( PRODUKTY), EFEKTY UCZENIA SIĘ\KSZTAŁCENIA |
Osoba posługująca się językiem na poziomie B1 rozumie znaczenia głównych wątków przekazu zawartego w
jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych jej spraw i zdarzeń typowych dla pracy,
szkoły, czasu wolnego, itd. Potrafi radzić sobie w większości sytuacji komunikacyjnych, które mogą się
zdarzyć w czasie podróży w regionie, gdzie mówi się danym językiem. Potrafi tworzyć proste, spójne
wypowiedzi ustne lub pisemne na tematy, które są jej znane bądź ją interesują. Potrafi opisywać
doświadczenia, zdarzenia, nadzieje, marzenia i zamierzenia, krótko uzasadniając swoje opinie i plany
Po ukończeniu szkolenia:
W zakresie wiedzy Uczestnik ma uporządkowaną wiedzę z zakresu gramatyki, leksyki i fonologii języka
angielskiego w zakresie właściwym dla poziomu B1 według Europejskiego systemu opisu kształcenia
językowego.
W zakresie umiejętności Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie znaczenie głównych
wątków przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych jej spraw i
zdarzeń typowych dla pracy, szkoły, czasu wolnego itd. Potrafi radzić sobie w większości sytuacji
komunikacyjnych, które mogą się zdarzyć w czasie podróży w regionie, gdzie mówi się danym językiem.
Potrafi tworzyć proste, spójne wypowiedzi ustne lub pisemne na tematy, które są jej znane bądź ją
interesują. Potrafi opisywać doświadczenia, zdarzenia, nadzieje, marzenia i zamierzenia, krótko
uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany.
W zakresie kompetencji społecznych Uczestnik ma umiejętność podejmowania działań prowadzących do
dalszego rozwijania kompetencji językowych, potrafi nawiązywać komunikację interpersonalną w języku
angielskim na poziomie średniozaawansowanych, ma pogłębioną świadomość różnic pomiędzy swoją
kulturą rodzimą a anglosaską. |
EFEKTY USŁUGI ( PRODUKTY), EFEKTY UCZENIA SIĘ\KSZTAŁCENIA |
Słuchanie
Potrafię zrozumieć główne myśli zawarte w jasnej, sformułowanej w standardowej odmianie języka
wypowiedzi na znane mi tematy, typowe dla domu, szkoły, czasu wolnego itd. Potrafię zrozumieć główne
wątki wielu programów radiowych i telewizyjnych traktujących o sprawach bieżących lub o sprawach
interesujących mnie prywatnie lub zawodowo – wtedy, kiedy te informacje są podawane stosunkowo
wolno i wyraźnie.
Czytanie
Rozumiem teksty składające się głównie ze słów najczęściej występujących, dotyczących życia codziennego
lub zawodowego. Rozumiem opisy wydarzeń, uczuć i pragnień zawarte w prywatnej korespondencji.
Mówienie
Potrafię sobie radzić w większości sytuacji, w których można się znaleźć w czasie podróży po kraju lub
regionie, gdzie mówi się danym językiem. Potrafię – bez uprzedniego przygotowania – włączać się do
rozmów na znane mi tematy prywatne lub dotyczące życia codziennego (np. rodziny, zainteresowań, pracy,
podróżowania i wydarzeń bieżących). Potrafię łączyć wyrażenia w prosty sposób, by opisywać przeżycia i
zdarzenia, a także swoje marzenia, nadzieje i ambicje. Potrafię krótko uzasadniać i objaśniać własne
poglądy i plany. Potrafię relacjonować wydarzenia i opowiadać przebieg akcji książek czy filmów, opisując
własne reakcje i wrażenia.
Pisanie
Potrafię pisać proste teksty na znane mi lub związane z moimi zainteresowaniami tematy. Potrafię pisać
prywatne listy, opisując swoje przeżycia i wrażenia. |