NAZWA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
Wyzwania w zarządzaniu zespołem w branży kreatywnej, poprzez eliminację czynników stresogennych wpływających na jakość pracy – usługa zdalna w czasie rzeczywistym |
MIEJSCE SZKOLENIA |
SZKOLENIA ODBYWA SIĘ ONLINE POPRZEZ PLATFORMĘ ZOOM |
CZAS TRWANIA USŁUGI SZKOLENIOWEJ |
28 |
GODZINY |
DATA DO USTALENIA |
GRUPA DOCELOWA |
Szkolenie dedykowane jest pracodawcom i pracownikom przedsiębiorstw sektora MŚP
|
ZINTEGROWANY SYSTEM KWALIFIKACJI |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI LUB CZĘŚCI KAWLIFIKACJI ZAREJESTROWANYCH W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE KWALIFIKACJI INNYCH NIŻ KWALIFIKACJE ZAREJESTROWANE W ZRK |
NIE |
USŁUGA POZWALA NA UZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI |
TAK |
CEL USŁUGI UJĘTY W KATEGORIACH EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Z UWZGLĘDNIENIEM WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH |
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z tematyką budowania równowagi w biznesie i życiu prywatnym. Uczestnik zdobędzie umiejętność radzenia sobie ze złymi nawykami ( odkładanie spraw na później ) i złodziejem czasu. Uczestnik pozna techniki usprawniające budowanie relacji i asertywnej komunikacji : komunikowanie, świadome zarządzanie komunikacją werbalną i niewerbalną, komunikacja asertywna.
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny zostanie osiągnięty zarówno w obszarze wiedzy i umiejętności w zakresach : efektywnego zarządzania czasem ze szczególnym podziałem na czas prywatny i zawodowy oraz radzenia sobie ze stresem. Szkolenie przygotuje uczestnika do samodzielnej identyfikacji przyczyn stresu w zależności od charakteru pracy i zajmowanego stanowiska, jak i czynników, które mogą w negatywny sposób oddziaływać na środowisko pracy. |
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O USŁUDZE\RAMOWY PROGRAM USŁUGI |
DZIEŃ 1 |
ILOŚĆ GODZIN |
Rozpoczęcie usługi – prezentacja trenera, zakres tematyczny, terminarz z wyszczególnieniem zajęć
teoretycznych i praktycznych, ćwiczeń, testów, ankiet oraz uzupełnienie ankiety ex ante. – wykład |
2 |
DZIEŃ 2 |
ILOŚĆ GODZIN |
Zarządzanie czasem – work-life balance
Równowaga w biznesie i życiu prywatnym (czym jest równowaga, czynniki wpływające na poziom
równowagi, elementy zaburzające równowagę) – wykład
Psychologiczne uwarunkowania równowagi (określanie własnych potrzeb, rytm dobowy, wpływ emocji na
zaburzenia równowagi, mechanizmy odpowiedzialne za brak równowagi) – ćwiczenia
Moje zasoby (analiza mocnych i słabych stron, kompetencji, cech charakteru, przekonań i własnych
schematów) – ćwiczenia |
6 |
DZIEŃ 3 |
ILOŚĆ GODZIN |
Czym jest stres, źródła stresu:
Uwarunkowanie odczuwania stresu typem osobowości – wewnętrzne czynniki stresowe, osobowość typu A
(agresywna) i D (depresyjna) – ćwiczenia
Czym jest stres; rodzaje stresu (eustres, dystres) – wykład
Czy każdy stres jest zły. – ćwiczenia. |
2 |
DZIEŃ 4 |
ILOŚĆ GODZIN |
Czynniki wywierające wpływ na stres w miejscu pracy:
Najczęstsze czynniki stresujące w miejscu pracy – ćwiczenia
Działania służące eliminacji czynników stresujących. – ćwiczenia |
6 |
DZIEŃ 5 |
ILOŚĆ GODZIN |
Diagnoza własnej podatności na stres – ćwiczenia
Jak kontrolować emocje prowadzące do stresu – metoda Epsteina – ćwiczenia
Radzenie sobie z objawami stresu – ćwiczenia oddechowe, relaksacja progresywna Jacobsona, trening
autogenny Schulza – ćwiczenia |
2 |
DZIEŃ 6 |
ILOŚĆ GODZIN |
Stres pod kontrolą:
Działania profilaktyczne – ćwiczenia
Kształtowanie umiejętności, które chronią nas przed narażaniem się na stres – ćwiczenia
Strategie radzenia sobie ze stresem – ćwiczenia |
6 |
DZIEŃ 7 |
ILOŚĆ GODZIN |
Nowoczesne techniki radzenia sobie ze stresem – style radzenia sobie ze stresem przez pracowników w
środowisku zawodowymi ich wpływ na przebieg procesu stresowego u pracowników oraz kierunki
wykorzystania potencjału pracowników:
Typy osobowości jako modyfikator procesu stresowego – ćwiczenia
Wewnątrz zespołowa diagnoza organizująca i kierunkująca możliwości realizowanych ścieżek
neutralizujących stres i rekomendacje działań profilaktycznych/interwencyjnych. – ćwiczenia |
4 |
RAZEM |
28 |
EFEKTY USŁUGI ( PRODUKTY), EFEKTY UCZENIA SIĘ\KSZTAŁCENIA |
Po szkoleniu Uczestnik :
-będzie miał świadomość, że biznes i zycie prywatne to dwa osobne środowiska, jednak wzajemnie na siebie wpływające.
-będzie potrafił planować,organizować,wdrażać oraz definiować granice pomiędzy pracą a życiem prywatnym.
-zdobędzie umiejętności definiowania i reagowania na sytuacje stresowa za pomocą poznanych technik i narzędzi. |
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE |
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy będą otrzymywali materiały szkoleniowe w plikach PDF, dotyczące omawianych aspektów szkolenia.
Do korzystania z materiałów szkoleniowych/ powtórzeniowych wymagane jest oprogramowienie do obsługi plików PDF(np. Adobe Reader) |
WARUNKI TECHNICZNE |
Wymagania sprzętowe:
Urządzenie ze stabilnym i nieprzerwanym dostępem do Internetu
Program Zoom do pobrania na stronie producenta: https://zoom.us/download
Wymagania łącza internetowego dla zajęć grupowych Zoom:
ok. 800kbps / 1.0Mbps dla wysokiej jakości wideo
W przypadku widoku galerii i / lub wideo HD 720p: ok. 1,5 Mb/s
Odbieranie wideo HD 1080p wymaga ok. 2,5 Mb / s
Przesyłanie wideo HD 1080p wymaga ok. 3,0 Mb / s
Do korzystania z materiałów szkoleniowych/ powtórzeniowych wymagane jest oprogramowienie
do obsługi plików PDF (np. Adobe Reader)
Link do pokoju spotkania ważny będzie przez cały okres trwania szkolenia |
EGZAMINY, ZAŚWIADCZENIA, CERTYFIKATY |
Sposób walidacji usługi nastąpi poprzez ankiety w formularzu google ex ante, ex post oraz testu końcowego
nastąpi indywidualna ocena osiągnięć uczestnika poprzez autoprezentację i jej ostateczny wynik |